Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen


Dit is helaas niet mogelijk, omdat wij een B2B groothandel zijn. Wij bieden daarnaast wel een particuliere website aan waar u een bestelling kunt plaatsen; www.renovatiecenter.nl
Tuurlijk! Als u bij het afrekenen de producten markeert als 'afhalen' weten wij dat het wordt afgehaald en niet verstuurd hoeft te worden. Onze openingstijden zijn maandag t/m vrijdag van 07:00 tot 17:00u. Zaterdag zijn wij alleen geopend op afspraak.

Dit kan! Wij hebben hiervoor ook Afterpay. Voor de klanten die standaard op rekening hebben, kunnen hier ook voor kiezen. Als u bij het betalingspunt bent aangekomen ziet u staan: Order on account. Deze kunt u aanklikken om op rekening te kopen. Als u nog geen rekening heeft lopen kunt u dit bij ons aanvragen.

Let op! Als nieuwe klant kunt u geen rekening krijgen. Dit kan na een paar keer bestellen of in de fysieke winkel te zijn geweest.

Dit is mogelijk als de producten niet beschadigd zijn en ongeopend terug gebracht/gestuurd kunnen worden. Ook is het uiteraard mogelijk om een product te ruilen voor een ander product. Let op! Verf op RAL nummer kunnen wij helaas niet retour ontvangen. Voor verdere vragen over retourneren, neem gerust contact met ons op! Via de mail info@gevelprof.nl of telefonisch via 071 - 7511788
Wij versturen niet op zaterdag. Alleen op doordeweekse dagen (van maandag t/m vrijdag). Wij doen daarin tegen wel aan zaterdag leveringen als u op vrijdag besteld. LET OP! Pallets worden alleen doordeweeks geleverd!
Wij versturen de producten dezelfde dag als de bestelling voor 14:00 uur is geplaatst. Het pakket zou de volgende dag dan in huis kunnen zijn. Helaas geven wij hier geen garantie voor.